een nieuw gezicht bij de eik
Vanaf 1 juli verwelkomen we Carolien van Wagenberg:
“Met veel enthousiasme start ik binnenkort als Coördinator Samenwerking Ziekenhuizen.
Mensen omschrijven mij vaak als een verbinder met een glimlach, iemand die met positieve energie uitdagingen aangaat, graag contact maakt en samenwerking versterkt.
Ik krijg veel energie van oprechte ontmoetingen en het verbinden van verschillende werelden. In deze rol kijk ik ernaar uit om mijn ervaring binnen de oncologie, het samenwerken met ziekenhuizen en andere zorggerelateerde instellingen én het coachen van teams mee te nemen.
Ik hoop jullie binnenkort te ontmoeten in het Catharina Ziekenhuis of bij Centrum De Eik.
Tot snel.“